Arama Kutusu

Nina Ricci - Ricci Ricci EDP Parfüm Yorumlarım

nina-ricci-ricci-ricci-edp-parfum-yorumlari
Nina Ricci - Ricci Ricci EDP Parfüm Yorumlarım

Nina Ricci'nin 2009 kadınsı parfümlerinden birisi olarak çıkışı yapan Ricci Ricci kokusu, gül ve paçuli tınılarını belirgin hissettiğim, tabanda tatlılıkla bütünleşen yoğun bir çiçek demeti. Modern kokulardan birisi sayılıyor ve kabul etmeliyim ki şişesi çok albenili ve dişi. Nina Ricci - Ricci Ricci parfüm yorumlarım :




nina-ricci-ricci-ricci-edp-parfum-yorumlari-kullananlar
Nina Ricci - Ricci Ricci EDP Parfum Reklamı Afisi

Çiçek kokularının parfümlerde fazla kullanılması aslında her zaman hoşuma gitmez. Çünkü parfümlerde tatlıcı taraftayım. Özellikle vanilya, karamel gibi kokular beni daha kendine çekiyor. Her çiçeksi kokuyu günlük giyilebilir bulmadığım veya tenime yakıştırmadığım için sevmiyorum sevmesine ama  ön yargımın kırılmasını sağlayan parfümleri de zevkle koleksiyonuma katmaktan geri kalmıyorum. Burnuma hoş kokuları getiren ve beni kendisine mest bırakan bu karışımı, günlük kullanım için çok ideal bulsam da geceleri de ayrı havada olduğunu düşünüyorum. Çiçeksi buketleri geceye taşımak kolay değildir ama paçuli o konuda devreye giriyor ve gece havasını da parfümün birleşimine vererek bir ağırlık veriyor. Yaz için fazla ağır bir parfüm bulsam da bahar zamanları için biçilmiş kaftan buluyorum. Gündüz kullanımı da mümkün ama en çok akşam üzeri kullanım saati açılıyor. Bahar mevsiminin ılıkla hafif üşütücü arası dengesiz havası, özellikle akşam neferlerinde bu parfümle daha tatlı uyuşuyor. Bu parfümü kullandığınızda varla yok arası bir koku sıkmışsınız havası asla olmuyor. Benim tenimde yaklaşık 7 saate kadar dayanıyor. Hatta, kıyafetlerimde varlığını ertesi gün dahi sürdürüyor. Parfümün kalıcılığı kadar silajı (parfümün fark edilirliği) de oldukça yüksek.



nina-ricci-ricci-ricci-edp-parfum-yorumlari
Nina Ricci - Ricci Ricci EDP Parfüm Yorumlarim

Çiçeksi yoğunluğu tatlı kokularla harmanlandığı için, parfümlerde tatlı notaları sevmeyenlerin hoşuna gitmeyebilir. Satın almadan önce bilmelisiniz ki, başta verdiği çiçeksilik parfümün orta saatlerinde oldukça azalıyor ve yerini tatlı aromaya bırakıyor. Bu yönüyle de bana oldukça kadınsı ve seksi geliyor. Reklam afişinde ve reklam videosundaki kedi kızvari duruşuyla parfümün koku bileşiminin alakası ne yazık ki hiç yok. Daha doğrusu benim için alakasız bir yorum. Çünkü ne genç kızlara yönelik hafif oranda buluyorum ne de hareketli birleşimde. Reklamın öne sürdüğü ikon, bu parfüme uygun değil.


Ricci Ricci parfümünün açılış notalarını bergamut ve odunsu rhubarb (ravent) yapıyor. Hemen ardından beyaz çiçeklerin korosu eşliğinde gül geliyor. Taban notalarında ise tatlı aroma ve sandal ağacı ile son buluyor. Aslında bakıldığında fazla karışık bir parfüm değil ama koku değiştiren zenginliği de yok sayılamaz. Çiçeklerin gülle leziz bir şekilde buluştuğunu söylemeliyim. Sandal ağacı da parfüme belirgin bir yumuşaklık katıyor. Şişesindeki fiyonk dizaynı ve o tatlı koyu pembe rengi ise ayrıntıdaki gizli güzellikler. Dümdüz dizayndan öte yaratıcı şişe dizaynı, parfümün güzellik izlenimini arttırıyor. Tatlı tabanlı, gül baskınlığında beyaz çiçek kokuları seviyorsanız ufak bir deneme sürüşü ile keşfe çıkmanızı öneririm. Bahar akşamları uyumu bir harika. Parfümün 50ml boyutu 246 - 270 TL arasında satılmakta. Bu fiyatların çok aşağısında kalan parfümlerin Türkiye'deki satışları şaibeli olabilir. Benim önerim bildiğiniz, emin olduğunuz yerlerden alın. Bu parfüme 90 TL'yi Türkiye'deki bir mağazadan/siteden alırsanız, çok yüksek ihtimalle sahtedir. En iyi ihtimalle bayattır. Sahte bir parfüme 90 TL bile fazla. Yani illa uygun fiyata alacaksanız, ya yurt dışından daha makul fiyatlara alın/getirtin ya da imitasyonuna o kadar yüksek ücret ödemeyin derim.


Parfümün videosu, kokusunun tanımıyla alakalı olmasa da şu şekilde çekilmiş :


2 yorum:

  1. Koku zevklerimiz benzediği için ciddi düşünmeye başladım kendisiyle:) mutlaka deneyeyim aklımda olsun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel <3 Özellikle bahar akşamlarında çok seviyorum :)

      Sil