Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #54

bitenler-kulubu-blog-bitenler-cope-gidenler
bitenler-kulubu-blog-bitenler-cope-gidenler

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'm 54. serisi ile blogda yerini alıyor. Bu seferki Bitenler Kulübü'mde hem makyaj hem de bakımsal ürünler beraber var. Yenilemek istediklerim, bir daha bakmam dediklerim, işte sırasıyla ayrıntıları:





bitenler-kulubu-blog-bitenler-cope-gidenler
bitenler-kulubu-blog-bitenler-cope-gidenler

Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını linkler halinde sunuyorum ki, ürünlere blogda daha önceden yer verdiysem, detayına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz. (Linkleri olmayanlar da var, onların ayrıntılarını da özet olarak yazı içinde paylaştım)


1) Rossmann Wellness Beauty Duş Jeli : Bir Rossmann alışverişim sırasında edindiğim bu duş jeli bitti. Wellness Beauty duş kremlerini sevmesem de duş jellerini seviyorum. Miktar olarak devasa olduğu için hemen bitmiyor. Bir hayli bereketli bir banyo ürünü.


2) Anatomicals Shower Gels & Hand Soaps : Douglas kozmetik mağaza zinciri Türkiye'den çekildiği sırada edinmiştim. Farklı ve özgün bir marka izlenimini veren Anatomicals ürünlerini bir heves aldım ama tek bir ürününden dahi memnun kalmadım. Bu duş jeli ve sabunu, fiyatıyla ters orantılı kötülükte. Eğer bu marka ile bir daha karşılaşırsam transit geçerim.


3) The Body Shop Chocomania Çikolatalı Duş Jeli : Küçük boyutuna rağmen (aldığım bakım setinin içerisinden çıkmıştı) sürüne sürüne bitti. Çünkü hiç sevmedim. Şehir dışı seyahetlerde yanıma götürsem de bitmek bilmedi. Neyse nihayet son buldu. Kokusu fazla yoğun, fazla bunaltıcı. İçeriğinde marifet yok, sıradan bir duş jeliydi, tek özelliği çikolatalıyla alakasız o yoğun kokusuydu.


4) Alix Avien Kırmızı Lip Gloss No 804 : Kırmızı bir lipgloss sürekli kullandığım bir seçim olmamasına rağmen kullandığım zamanlarda severek kullandım. Uzun süre geçmesine rağmen yarısına kadar gelebildim. Bu parlak bir lipgloss için iyi bir kullanım. (en azından benim için)


5) Farmasi ve Deborah rujlar :  Şeftaki nude rengi Farmasi Kozmetik Elegant Lipstick 06 Ruj başarılı bulduğum bir rujdu. Hem mat yapıları güzeldi hem de renk toklukları iyiydi. Farmasi'nin ruj konusunda başarılı olduğunu ve fiyat/performans oranında iyi işler çıkarttığını düşünüyorum. Diğeri ise Deborah'a ait, tam ismi ve serisi Deborah Milano Deborah Atomic Red Mat Lipstick 07. Rengi gül kurusuna çalan mat bir bordo. Henüz mat piyasası şimdiki kadar çeşitli ve popüler değilken aldığım o ilk yıl yoğun olarak kullandım ve o zamanlarda epey sevmiştim. Güzel bir rujdu ama çekmecede unutmuşum. Yapısında ve kokusunda tek bir değişme bile olmasa da şimdi artık veda zamanı.


6) Police To Be EDT Women Parfüm : Bu tarz minyon parfümleri çok sevimli buluyorum. Bu yüzden de kolay bitiremiyorum çünkü kıyamıyorum. Kokusunu özellikli değildi, sıradan çiçeksi ve meyveli kokulardan birisiydi. Günlük kullanım için ideal ama beni çeken bir güzellikte bulmadığım için büyük boyunu almam.


7) Rossmann Alterra Pflegender Glanzlack Tırnak Topcoat : Hiçbir işe yaramıyor. Çoktan bitenlere ayırmıştım ama diğerlerinde gözden kaçırmışım. Yoksa uzun zamandır kullanmadıklarım arasındaydı. Ne konuda görevli olmak üzere formüle edilmiş, merak etmiyor değilim. Çünkü hiçbir özelliği, hiçbir yardımcı yanı yok.


bitenler-kulubu-blog-bitenler-cope-gidenler
bitenler-kulubu-blog-bitenler-cope-gidenler

8) Golden Rose Jolly Jewels 121 Oje : Simli kırmızı oje. Bir ara baya kullandım ama artık süresini doldurdu. Golden Rose oje konusunda çok başarılı. Hele ki fiyatları göz önüne alındığında başarısı daha da katlanıyor.


9) Lancaster - Express Cleanser : Bir Bioderma misel temizleyici etmese de sevdim. Lancaster ürünleri her yerde kolay bulunan ürünler değil ama aslında kalitesi fena olmayan bir marka. Güneş skalasıyla çok ön planda olsa da bu tarz temizleyici ürünleri de gayet güzel.


10) Nuxe - Lait Fluide Corps Hydratant 24h Body Lotion : Ciltte çok kolay absorbe olan ve uzun süre nem vaati sunan bir vücut sütü. Yapısı incecikti. Gayet sevdim. Tam boyu alınabilinir listeme ekledim.


11) Farmasi Kozmetik Eyeshadow 3'lü Far Paleti : Ruj konusunda ne kadar övdüysem far konusunda o kadar kötü yapıda olan Farmasi'nin yeni geliştirdiği ürünleri bilemiyorum ama palet konusunda sınıfı geçemediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Hiç mi renk vermez? adlı sorunun evet cevabıdır.


12) Wet n Wild Walking on Eggshells Far Paleti : Renk verişleri güzel ve yumuşak sürümlü. Fiyatına göre çok iyi performansta olmasına rağmen kullanamadığım için kullanacağını düşündüğüm birine hediye verdim.


13) Zara Lily Pad Parfüm : Zara parfümlerine ilk ilgi duymamı sağlayan kokusunun ta kendisi oluyor. Çok severek kullandım. Fiyatı makul, kendisi zarif bir koku. Daha ayrıntısına linkine tıklayarak bakınabilirsiniz.


14) Zara Rose Parfümü : Sahip olduğum Zara parfümlerin genel değerlendirmesinde bu kokudan da bahsetmiştim. Modern bir romantizm hakim. Gündelik ve iş ortamına kullanım için çok ideal.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.



6 yorum:

  1. zara parfümleri aklıma sürekli sokuyorsun şekercim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma, birden coşup üç beş tane aldım. bittikçe alsam daha akıllıca olacakmış. mfö'den geliyor, ah bu ben... ^^

      Sil
  2. Alteranın tırnak urunlerını bende begenemedım canımsın ya, gelsın ynı alışverısler dıyorumm :* opuyorumm !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alterra'nın her ürünü güzel değil, haklısın :| Ben de öptüm <3

      Sil
  3. yine devasa bir bitenler :)

    YanıtlaSil