Arama Kutusu

Zara Lily Pad Parfüm Yorumlarım

zara-lily-pad-parfum-yorumlarim
zara-lily-pad-parfum-yorumlarim

Pahalı parfüm markalarıyla hem koku kalitesi hem kalıcılık yönü olarak  olumsuz hiçbir eksisi olmayan, bu fiyata Türkiye'den alınabilecek en iyi parfümlerden biri olduğunu düşündüğüm Zara Lily Pad parfümü hakkındaki yorumlarımı ve neden alınası olduğunu bu yazımda bulabilirsiniz.




zara-lily-pad-parfum-yorumlarim
zara-lily-pad-parfum-yorumlarim

Zara'nın 2016 imalatı ve İspanya üretimi olan Lily Pad, tesadüfen aldığım parfümlerden birisiydi. Mağazada birkaç parça bir şeyler aldığım sırada kasa kuyruğu bekleme çilesinde sürünürken burnuma gelen hoş kokularla dikkatimi çekmeyi başardı. Minik parfüm rafının arasında kendimi buldum ve oradaki kokuları mıncırırken Lily Pad'i tenime uygun oluşuyla seçtim. Öyle hoş bir kokusu var ki, günün her saatine uyum sağlayacak hafiflikte. Bu parfümü üç kelimeyle anlatacak olursam; tatlı, hafif ve zarif. Aslında, parfümün şişesi kokusunu olabildiğince sadeliyor. Şişesinin dışı kadar içi de bu sadelikten yana.


zara-lily-pad-perfume-reviews
zara-lily-pad-parfum-yorumlarim

Karmakarışık, saatten saate tende derinlere inen bir parfüm değil. Tabii böyle oluşuyla koku kalıcılığını da biraz azaltıyor ama sizin temin ederim Dolce Gabbana, Guess gibi koku kalıcıkları az olmakla tanınan parfümlerle aynı çizgide. Üstelik koku kalitesi olarak en az onlar kadar güzel. Özellikle bu saydığım iki lüks markanın parfümlerini kullandıysanız eğer, kalıcılık yönünün ne kadar zayıf olduğunu bilirsiniz. Onlar yerine neredeyse 10 kat, 15 kat düşük fiyata aynı kalitede parfüme sahip olmak çok daha akıllıca. Marka bağımlılığınız yok ise Zara Lily Pad parfümüne mutlaka şans vermelisiniz. Hatta kozmetik konusunda çok para harcamayıp cebini düşünüyorsanız veya cebinizdekiyle ve burslarla idare etmek zorundayken öğrencilik ceremesini yaşıyorsanız, parfüm gibi pahalı zevkinizi bu tarz kaliteli ama uygun fiyatlı ürünlerle törpüleyebilirsiniz.


zara-lily-pad-perfume-reviews
zara-lily-pad-perfume-reviews

Zara Lily Pad parfümünün tenimde en net bıraktığı koku vanilya oldu. Ama bu öyle ağır ağır kokan ve tene yapışan bir aroma değil. Meyvelerle özellikle narenciye ile haşır neşir olduğu belli bir vanilya kokusu, yerini giderek odunsu kokulara bırakıyor. Zara parfümleri hep dupe olarak karşımıza çıkıyor. Yani örneğin; Zara Water Lily parfümü Dior - Miss Dior parfümüne, Zara Powdery Magnolia parfümü Chloe Chloe parfümüne, Zara White parfümü Lancome Miracle parfümüne benzerliği ile bir hayli popüler. Ama Lily Pad parfümünün hangi markaya nazaran benzer olarak üretildiği hakkında ne yazık ki hiç bilgi bulamadım. Vanilya, mandalina, odunsu notlar, pralin ve çiçek notları ile Zara Lily Pad parfümünün, sonbahara en çok hoş hava kattığını düşünüyorum. Zara Lily Pad parfümü 30ml ve 19.99 Lira fiyatıyla cüzdan yakmayan ama tende hoş koku bırakan tınıya sahip olduğu için sevdim. Kokusu Kalıcılık kokusu tenden tene değişiyor. Benim için günde bir kez tazelesem yeterli oranda etkili olmakta. Ayrıca, parfümlerinizi teninize sıkmak yerine kıyafetlerinize sıkarsanız hem daha kalıcı olur hem de cilt dokusu açısından daha doğru karar olur. "Kalıcılığı çok yetersiz" diyenlerin 10 kat fiyat verilerek alınan Dolce Gabbana ve Guess markalarına alalım. Bu fiyata, baş ağrıtmayan ve çok hoş tınıdaki parfümler ürettiği için Zara'ya evet.


17 yorum:

  1. Marka takıntım yok ama orjinal ürün kullanmayı ön planda tutan biri olarak itiraf ediyorum My Burberry parfümümü doldurma aldım :)) 185 e indirimle aldığım ürün 400 tl olmuş bide indirime girmiyor hatta öyle bir cimrilik ki mağazalara tester bile göndermiyor adamlardaki şişkinliğe bak. Bende o sinirle Bargello'ya girdim bide bi alana bi bedava kampanyası vardı kaptım iki şişe. Hiç bir fark yok kalıcılığı da aynı zaten My Burberry güçlü ve kalıcı bir parfüm. Ohh mis gibi bir fıs sıktığım parfümü doya doya 5 fıs kafamdan aşağı döküyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümlere özel düşkünlüğüm cebimi biraz zarara uğratıyor yine de dayanamayıp alıyorum, arada böylesi uygun fiyatlar olunca içime su serpintisi oluyor işte :) Ama haklısın, çok pahalandı, hele şu doların yüksekliği ve kozmetikte taksitlendirmenin kaldırılması vs. :(

      Sil
  2. Zara'nın parfümleri bu aralar oldukça iyi kokuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir ilgimi çekmiyordu, kötü yorumların etkisinde kalmışım, bence şans verilebilir :)

      Sil
  3. iyi bir parfüm arayışındaydım zara online acıldığından beride zara parfumlerinde gözüm fiyatlarından ötürüde gerçeken cazip ama kararsızdım şimdi bi tık daha ön plana çıktı benim için teşekkürler tavsiye için http://herteldehayat.blogspot.com.tr/ takipteyim beklerim sizleride :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online sitesindeki hizmetleri nicedir bilemiyorum, Mango Online berbattı. Bence imkanınız varsa mağazasından denemenizi öneririm, çünkü çeşit çok, daha rahat karar verirsiniz :)

      Sil
  4. güzel günlerde kullanın merak ettım kokusunu cidden <3

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar güzel ve hafifse denemem lazım en yakın zamanda :)

    http://beristenbul.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Güzel ve akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu bilinçsizce yazdığınızı düşünüyorum, sayfanızın kozmetikle ne alakası var yahu.

      Sil
  8. Kokusu gerçekten harika fakat ben kalıcılığını beğenmiyorum 1 saat içinde uçup gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar düşük seviyede olmadı bende neyse ki, tazeleme konusunu 2-3 saatlik paylarda yapmak yetti, ama aslında kalıcı olsun diye almadım. Kokusu hoşuma gitti ve koku kalitesi tam ayarında geldi. Bir de şu açıdan iyi olduğunu düşünüyorum, Dolce Gabbana gibi bazı üst parfümlerinin kalıcılığı da oldukça düşüktür ama fiyatları kat kat üsttedir. Onlara nazaran iyi bir alternatif olması adına edindim, o düşünceyle tavsiye ederim :)

      Sil
  9. Bugün gördüm blogunuzu şampuandan kozmetiğe parfüm zevkimiz bile aynı bende Doa kozmetik ve Hask şampuanlar sevmiyorum dürüstçe kötü olanları demişsiniz çoğu yalan atıyor çünkü����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüst olduğumu düşündüğünüz için çok teşekkür ederim, umarım bu fikrinizi daimi sağlarım :) Zevklerimizin bir oluşuna sevindim, ortak noktada buluşmak pek hoş, Sevgiler <3

      Sil