Arama Kutusu

ELF Makyaj Fırçası : ELF Studio Powder Brush

ELF Makyaj Fırçası (Pudra)
ELF Studio Powder Brush


ELF Kozmetik, blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda ürünlerini aldığım fakat çok da sevemediğim bir marka idi. Şu ana kadar elimde birkaç ELF makyaj fırçası var ama ne yazık ki hiçbirinden memnun değildim. Methini çok duyduğum ELF Pudra Fırçası (ELF Studio Powder Brush) okuduğum o kadar iyi yorumun hatrına şans vermek istedim. 3$ fiyatında olduğu için kötü bulsam dahi zararlı bir kayıp olmayacağı kanısı ile edindim. Pişmanlık mı yaşatıyor yoksa bu fiyata bu makyaj fırçası bir harika mı dedirttiriyor? Hangi ürünlerle en iyi performansı veriyor?



elf-makyaj-fircasi-elf-studio-powder-brush
Elf Makyaj Fircasi - Elf Studio Powder Brush




elf-makyaj-fircasi-elf-studio-powder-brush
Elf Makyaj Fircasi - Elf Studio Powder Brush

elf-makyaj-fircasi-elf-studio-powder-brush
Elf Makyaj Fircasi - Elf Studio Powder Brush


Makyaj fırçaları konusunda ELF 'i sevdiğim söyleyemem. Ama Iherb sitesinde 3$ fiyatıyla görünce almadan duramadım. Biliyorsunuz ki ELF Kozmetik, İngiltere sitesi üzerinden Türkiye'ye gönderim sağlıyor ve fiyatlar da pound üzerinden olduğu için normal fiyatlarından bize daha yüksek ulaşıyor. Blog yazdığım ilk zaman bile ELF için maceralara girmeye gerek yok, ülkemizdeki Flormar, Golden Rose, Pastel kozmetik markaları da aynı kalitede dediğimi hatırlıyorum.



ELF Studio Powder Brush, pudra uygulamak için dizayn edilmiş bir makyaj fırçası, daha doğrusu pudra fırçası. Yumuşacık ve küt kesimli bir fırça olduğundan pudra uygulamalarını gayet iyi yaptığını gördüm. Sentetik yapıda. Sadece toz ürünler için değil likit makyaj ürünleri için de rahatlıkla kullanılması, bu fırçanın en ünlü yanı. Yani; pudra, allık, pudra fondötenler uygulayabildiği gibi aynı zamanda likit fondötenlere de cevap verebiliyor. Tabii fondöten uygulamasını çok sevdiğimi söyleyemem. Aslında genel olarak hiçbir makyaj fırçasını fondöten için başarılı bulmuyorum, çünkü bir Beauty Blender homojenliğini hiçbirinde yok. Buna rağmen bu fırçanın fondöten uygulaması, fikrimce Mac 187 veya Sigma F50 fırçalarına kıyasla çok daha iyi. Bu saydığım 2 fırçanın da çok meşhur olmasına rağmen çıkardığı işleri sevmiyorum.


elf-makyaj-fircasi-elf-studio-powder-brush
elf makyaj fircasi elf studio powder brush

elf-makyaj-fircasi-kullananlar
elf makyaj fırcasi


Şık bir görünüme sahip olan bu fırçanın kılları oldukça yumuşak. Hem pudra, hem allık, hem likit fondötenler için kullanılabildiğinden fonksiyonel diyebilirim. Likit ürünleri için çok tavsiye etmesem de pudra için gayet yeterli bir başarı veriyor. Orta şeker diyebilirim. Fiyatına oranla sevdim ve daha önce edinseydim dedim. Dünyanın en harika makyaj fırçası değil ama fiyatına nazaran gerçekten iyi iş çıkarıyor.


10 yorum:

  1. Elf'in ABD sitesinde olan tum urunler Ingiltere sitesinde ne yazik ki yok
    Ayrica fiyatlari hem pound uzerinden hem de ABD sitesinden azicik fazla oldugu icin arada neredeyse 2 kati fark oluyor. Ben de su ana kadsr denedigim urunlerden memnun kaldim. Aklimda olan 2 urunu Ingiltere sitesinde bulabilrsem alacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlıcım çooook haklısın, Elf ürünlerinde öyle bir sorun var, görüyorum ki Elf kendini yenileme halinde, değişik ürünler çıkarmış, benim de aklımda birkaç ürün var :) İnşallah bulursun tatlıcım <3

      Sil
  2. ben e.l.f''i seviyorum..makyaj ürünlerinin bazıları oldukça başarısız kabul..ama fırça konusunda örneğin essential serisinden smudge, blending ve eye shadow fırçalarını (tanesi 1 dolara satılıyor), studio serisinin de kabuki ve eyeshadow C fırçasını kullanıyorum..bahsettiğin yüksek fiyatlı markalara oranda çok daha sevdiğim fırçalar diyebilirim. en acımasız şekilde yıkıyorum, kurutuyorum hiçbirşey olmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eski fırçalarından birkaç tanesi var, açıkçası Flormar ile aynı kalite buldum ki Flormar fırçalarını da beğenmiyorum ama sonuçta drugstore markalar kendilerini çok yeniliyorlar, bu çok hoş, o yüzden Elf 'e dahi tamamen rest çekmemek gerek ben gibi :)

      Sil
  3. sizler kadar makyaj yapabilmek için bir fırın ekmek yemem lazım ama verdiğiniz bu bilgiler sayesinde makyaj işini biraz olsun ilerletebileceğimi sanıyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok makyaj yaptığım söylenemez ^^ Çok teşekkür ederim, çok zarifsiniz <3

      Sil
  4. Elften bi dolu şey aldım bu da içlerinde gelmesini bekliyorum bir de ben alırken bütün site yüzde elli indirimdeydi 1.5 dolara geldi bu fırça merakla bekliyorum kavuşmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok uyguna almışssın, hadi bakalım inşallah gelir de keyifli keyifli kullanırsın :) <3 :*

      Sil
    2. Geldiler ve yüzde doksanı için keşke daha çok almış olsaydım dedim ama stippling brushı beni hezimete uğrattı ilk suratıma değdirdiğim anda tüy döktü hala ben bunun yarısı kadar döken fırçayı çöpe atmıştım bununla ne yapacağım bilmiyorum :( firmaya yazmayı düşünüyorum belki umursarlar

      Sil
    3. Aaaaa üzüldüm, firmayla iletişime geçme fikrin kesinlikle en güzeli. Bendeki sapasağlam ve genel olarak da epeyce sevilen bir fırça, belki fabrikasyon hatası vardır. Büyük markalarda da bu sorun zaman zaman çıkmakta, markanın kendisi ilgilenebilir belki, onlara mail atarken durumu fotoğraflarsan daha iyi olur diye düşünüyorum :/ Çok üzüldüm ya, böyle sorunlar olması kötü gerçekten de :(

      Sil