Arama Kutusu

Britney Spears - Curious Parfüm Yorumu


parfüm,parfümler,perfume,britney spears

parfüm,parfümler,perfume,britney spears kokulari,koku tarifi

Britney Spears Curious Parfüm Yorumu



Celebrity Perfumes denilen ünlüler parfümlerinden bir isim de Britney Spears. Genel olarak, ünlüler parfümleri sınıfının ortalamasına göre başarılı çizgide parfümlere sahip. Piyasaya çıkış tarihi 2004 yılı olan Curious ise, ünlünün parfümleri arasından en yalın olanı.Açık mavi renkli şişesinin boğum kısmında,kalp şeklinde küçük detaylar ile süslendirilmiş olsa da, şişesinin dizaynını çok beğenmiyorum.


Kokusu ne çok şekerli, ne çok çiçeksi. İkisinin tam ortasında. Fazlalıklardan sıyrılan, meyve ile ferah notaların dengesini tutturan parfümlerden birisi.Tazelik hissini katan, maskülen aromadan öte misk notasının güzelliği.Bu sayede de kendine has bir feminenlik kazanıyor. Keşfettiğim günden beri severek kullandım. Kalıcılık mevzusu tenden tene değişse de, çok kalıcı bir parfüm olmadığı bir gerçek. İmza olacak bir parfümün özgünlüğü ayarında değil.


Özgün olmayışıyla, risksiz bir seçim de oluyor. Bu koku, zevkini kestiremediğiniz biri için kurtarcı bi hediye seçeneği olabilir bana kalırsa. Hemen hemen herkesin taşıyabileceği, özel bir parfüm zevkine hitap etme riskine girmeden aradan sıyrılan, tatlı ve çiçeksi aromaları hafif lezzette sunan, günlük kullanıma uygun parfüm arayanlara iyi bir alternatif olabilir düşüncesindeyim.


Elizabeth Arden'in Pretty kokusunu ilk denediğimde, Curious'a benzetmiştim. Haksız olmadığımı, parfümlerinin koku burnunun aynı kişi olduğunu keşfettiğimde anladım. Kokunun burnu Claude Dir. (Parfümlerini incelemek isterseniz buradan göz atabilirsiniz)


- Parfümün Reklam Videosu -


12 yorum:

  1. Bence ünlüler arasında en iyi kokulara sahip parfümler BS

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğeniyorum bu hatunun kokularını :)

      Sil
  2. ben de çok severdim. ama bir fantasy değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de o kokuyla fazla aram yok, ama kardeşim deliriyor :)

      Sil
  3. Adsız20/12/12

    ykmlerde geçen yıl indirimdeyi şu anda indirimli olarak nerelerde vardır britney parfümleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki hiçbir bilgim yok, online olarak daha makul satışları var galiba

      Sil
  4. su gibi hafif geliyor bu koku bana.fantasy serisi daha ön planda olsa da ben bunu daha çok seviyorum.bi de believe i merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Believe parfümünü denemeden almanızı tavsiye etmem, şekerli havası egzotik ağırlıklı olduğu için, beğenip beğenmemek riskinde bir çizgisi var. Mesela ben bunu daha çok sevmiştim :)

      Sil
  5. reklam bi aceip olmuş :D
    şekerımsı cıceksılerı sevmıyorum pek ama dıger kokusunu sevmısdım adı aklıma gelmedı ama cok hoş bır kokuydu kremsi gibiydıı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Britney reklamları fazla iddialı gerçekten de

      Sil
  6. ben hem paylaştığınız ürünü beğendim hem de blogunuza olan çabanızı.
    hem imaj hem video hem yazı cidden güzel bir içerik olmuş

    Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünceleriniz için teşekkürler :)

      Sil