Arama Kutusu

Deborah Milano Mat Kırmızı Ruj

deborah ruj

Deborah Milano Rossetto Atomic Red Mat



Deborah Milano, merak ettiğim fakat hiç denememiş olduğum markalar kervanındaydı.

Rujun tam ismi "Deborah Milano Rossetto Atomic Red Mat" Numarası ise 07. Bu kadar uzun isimi, küçük bir ruja neden verirler anlamış değilim.


deborah ruj


Rengi aslında tam bir kırmızı değil. Bordoya çalan kırmızı ile gül kurusu karışımı, dudakta mat ve kadife duruşu var. Rujun dokusu çok iyi, sürümü kolay, matlık konusunda evet mat bir ruj ama matlıkta Nars'ın mat rujlarıyla yarışamaz. (Red Lizard yazım için tıklayabilirsiniz.) Kalıcılığı oldukça iyi. Bu konuda beni şaşırttığını itiraf etmeliyim.


swatch deborah ruj

Mat rujların kaderi olan dudaklarda yarattığı kuruluk hakikatine gelecek olursam, ben her rujun altına rujun yapısını değiştirmeyen iyi kalitede bir lipbalm sürerim, bu nedenle mat rujlar da dahil hiçbir rujda kuruma problemi yaşamam. Ama lipbalm sürmeyip de denediğimde, az miktarda hissettim kuruttuğunu, korkunç bir kurutma yapmadı. Nemlendirici yapısı yok denemez.


Ambalajı güzel, dandik değil. 07 numarasının da bulunduğu diğer renk seçenekleri şu şekilde ;


deborah ruj

Fiyatı 28 Lira idi. Biraz çok gibi görünebilir. Ancak bir ürün aldığınızda başka bir ürün hediye kampanyası ile alırsanız çok daha avantajlı bir kozmetik alışverişi yapmış olursunuz.



Rengi ve dokusu ile takdirimi kazanan bu ruj, kış mevsimine yakışan cinsten. 

12 yorum:

  1. hiç duymadığım bir marka, watsonsdan devamlı alışveriş yaparım ama görmemişim. ilk gittiğimde deneyeceğim, teşekkürler .)

    YanıtlaSil
  2. Benim de yeni denediğim bir marka, memnun kaldım öneririm :)

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda bu markayı sıkça duyuyorum bende deneyeceğim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Bir şansı hak ediyor bence :) Rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. serap9/12/12

    deborahı senin sayende tanıdım kullandım memnun kaldım teşekkürler
    başka önerilerinde olursa alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap, memnun kaldığına çok sevindim :) Aynı markanın şu paletini de aldığım günden beri elimden düşürmüyorum, ona da bir bakın derim, renkler yumuşak sürümlü ve pigmentli

      http://miskinkek.blogspot.com/2012/06/deborah-milano-eye-design-quad-so-brown.html

      Sil
  6. bu renk çok güzelmiş, ben de 5 numerosunu aldım limango'dan indirimle kuponla falan 10 liraya geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limango 'da da satıldığını bilmiyordum, sayenizde öğrenmiş oldum :) Güle güle kullanın

      Sil
  7. Ben allıklarına hastayım her gittiğimde standa uğruyorum 58 numarası var bir de indirim yapsalar 46 numaralı allığı aklımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız, allıkları da pek güzel. Özellikle terracotta olanları ben de beğenmiştim :) Eskiden daha çok indirim oluyordu Deborah 'ta, şimdi iyice takip etmek gerekiyor, indirim oranlarını azalttılar, umarım denk gelip daha makul fiyata edinirsiniz :)

      Sil
  8. Ben de aldığım günden beri severek kullanıyorum. Nude rujlarım arasında elim son zamanlarda çoğunlukla buna gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönem dönem nude, dönem dönem kırmızı rujlar arasında gidip geliyorum. Bu ruju bir hayli zaman önce aldım ama fiyatına nazaran gayet güzel yapıdaydı, kalitesi beni şaşırtmıştı, sizin de memnun kaldığınıza sevindim :)

      Sil